HUR TÄVLINGEN GICK I DAG 2011-11-27

Är så otroligt nöjd över min Prins för våran insats i denna tävlings helg!


Idag klev jag upp runt samma tid och sedan ut och fixa honom lite, sen åkte vi runt halv 9 för tävlingen i dag började 10.

När jag värme upp Legolas på framridningen så känndes han jätte fin, och i hoppningen var han så jävla
laddad och hoppade riktigt fint, har inte hoppat honom på två veckor satt ja, legolas var ju himmlans taggad & det var även jag också!

När vi kommer in på banan så känndes han lite trippig men samtidig väldigt sugen på att tävla, men vi blev 0-0a & jag var överlycklig, + att det gick igentligen för fort, men eftersom det är årets sista tävling så jag ville testa!
Vi tog även hem en 3 dje placering idag i L:D !♥

hur stolt som helst,  FILM kommer komma i morgon troja!

I L:C så känndes han trött och inte lika sugen, jag var inte taggad alls för jag var kall och frös sönder (SNÖADE HELA TIDEN), trött & mådde illa utav av 2 toastar jag åt, då jag insåg att dom lagt senap i mellan efteråt, så jag mådde as illa av dom, men jag ger aldrig upp så vi testade så länge det gick och bra gick det väl inte men jag är nöjd över dom hindrerna vi kom fint på! tro vi fick runt 19 fel, ett stopp & nå rivningar, men jag ville igentligen inte tävla den klassen eftersom jag var så nöjd med den först, men eftersom det var betalt och så så gjorde vi de!


KANON HELG

puss och kram ♥


/ Moa Lindström

gammalbild


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback