Hej!





Skolan tills 15.10 i dag & jag kom på att jag måste verkligen ta tag i att kompletera i biologin nån dag nu fram över.. så jag får e i biologin.
Jag fick som sakt f/ig på matteprovet, men som tur ska våran matte lärare ha en speciell genomgång i matten på onsda i 2 timmar BARA för oss som fick F, gud vad bra!

Idag efter skolan var det tänkt att åka hem träna legolas & sedan åka tillbaka till pappa/ in till wii.
Men det blev ändrat för jag ville heldre hem & plugga till provet tills på fredag så jag får minst där!

Jag gick men Jonas risshall ner till ica för han skulle köpa nått & jag fick en bulle, åh söta han!
Sen träffa jag Jeremias och sen var jag inne i vi till ungefär halv 5 då Jonas skjussa hem mig till pappi, tackis.

Eftersom vi har grymt med papper till fredag då provet är så ha jag plugga en 20-30 minuter nu så nu kan jag 2 papper i allafall, ska plugga mer om en stund igen så då ska jag plugga 2 sidor till..

Men jag har inte mycket mer och säga, vi hörs mer i kväll, kram hejs svejs! ♥ 
pluggelsplugg.

Slänger in en random bild när jag endå håller på :




/ Moa Lindström

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback