Hej & åter Hej!

NU ÄR DET SLUT PÅ KURSEN!


och det firas med efter det gick på birsta med Melina mellan typ 14.30 - 18.20 jag fick med mig en tröja från bikbok som hade kostat 399 :- men nu 199 :- kung det! sen en ny jacka som kostat 399 :- som nu kostade 199 :- & 2 par örhängen, jätte nöjd med mitt inköp!

legolas fick vila i dag, i morgon rider jag dressyr , hopptävling en klass på lördag .

i morgon ser min dag nog ut så här :

vakna när jag vaknar för första gången på lovet känns det som!
sedan kliva upp käka frukost & sitta vid datan
sen ut och träna legolas och packa klart allt till lördag
sen in och duscha och ta på mig myskläder
sen skjussar mamma in mig till vi
sedan går jag upp till pappa och fixar mig och ta på mig nya kläder
sedan drar ja nog ut i vi och är på gården och är ute i vi, bli nog mest och va ute för de är mest folk där hjämt.

sen hämta mamma mig runt halv 12 då åker jag hem och sover.

men jag skriver lite mer i morgon, vi hörs , puss & kram !
/ moa

gammal bild på lillgubben


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback