Här kommer lite filmer på....

Min förra ponny Asgårds Söndag (Kategori C) & Jag när vi tävlar dressyr , här rider vi L:B1 på 63.78 % en 3 dje plasering
visst är hon fin ? ja , det är hon verkligen!
Här är en film när vi tävlade i ånge L:B/90cm i avd B , 0a
verkligen en kanon hoppare också!
Här är en till film : okt.2009 klubbtävling Lätt B:1, riden 8 mån efter 3 föl Född 2002 Welsh e.Carolinas Foxglove(elit)
Här är en till film : Moa o Semlan(Asgårds Söndag)Welsh 135,5 cm f.2002 e.Carolinas Foxglove u.Bostorp Sabina
Km nov.-09 Lätt:C, 2a placering
Univerums finaste ponny föralltid , tycker jag.

Hon har allt jag vill ha, exakt allt.
Hon såldes 1 maj 2011.
Saknar henne/oss varige dag, lillgumman!
Glöm inte att kolla på hon & hennes nya ägares blogg : http://bestmedhest.blogg.se/
Vi hörs. kram / Moa

Kommentarer
Ottilia

haha det är lite roligt för jag är med på filmen från km:P



Blogg: http://bestmedhest.blogg.se/
2011-11-05 @ 23:30:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback