Meningen med livet är att fylla det med mening ( gårdagen )

Igår var ju Monia träningen först och den slutade ju halv 11 ungefär (en on halv timme) sen åkte vi hem, duscha och fixa lite, sen åkte jag in till vi med pappa och va där en stund sen runt 6 halv sju gick jag ut till vi för att träffa jonas så då satt vi och prata lite i bilen sen åkte vi en sväng han skulle hämta nått hemma hos sig sen åkte vi tillbaks till vi och där kom också alla som skulle med in till bion, vi satt på bussen runt 8 och sen började filmen kvart i nio, filmen var ganska bra, vissa scener var bättre en andra, man fatta inte så mycket ibland, men en helt ok film :)
sen åkte vi hem med bussen och vi var på ön runt halv 12 då var vi i vi en stund sen skjussa jonsis hem mig runt halv 1, sen gick jag hem och sov.
In time :
/ Moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback