Det vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på. dom finns bara i ditt hjärta .

Hej på er, nu sitter jag i brorsans säng och blogga lite & kollar fejjan + bdb och bloggar m.m
Länka GÄRNA era bloggar om du/ni har någon , roligt och läsa på kvällen när man har som tråkigast!
Och så lyssnar jag ofc på musik, annars blir dte ju så tyst och nej det går ju inte elle?
Jag har ingen favorit artist/band , jag lyssnar i regel på allt ja , a inte jazz och sånt tråkigt..

Har du nån favvo låt? länka gärna den !:)

Jag/Och emilia vill gärna ha hjälp med bloggen, justnu ser den verkligen inte bra! nån son skulle vilja

hjälpa oss?



/moa

Kommentarer
jossaaaaan

someone like you med adele!

haha eller - I'm sexy and i know it , av Lmfao eller vad dom eter ^^



2011-11-04 @ 01:43:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback