dålig u.

Hejhej.
Uppdateringen ha varit dålig nu med i förrgår sov jag hos mormor och i går var
med Stina, efter skolan åkte vi buss till birsta & var där tills runt 6-7 tiden
Sen åkte vi hem till Stina åt pannkakor & fixa lite o.s.v
Sen skjussa Stinas mormor in oss till vi runt halv 9 tiden troja..
När vi kom dit mötte vi Jeppe & några fler som var vid ica, sen ringde Jonas och fråga var vi var
Då mötte vi upp han och simon,stina,linus,robin och  sen vid ego och sen åkte vi alla till Birsta (igen)
Sen träffa vi matilda,joel,ida i birsta.
Där åt killarna på donken och sen åkte vi bara runt i birsta, var ganska mkt folk där, kvällen var iaf jätterolig.
Och på vägen hem runt kvart i elva så skratta stina & jag troja hela vägen hem, (sämsthumor)!
Men Stina sov hos mig i natt så sen idag ska jag träna legolas och se fixa lite och sen i kväll kommer ju Emilia!
Sen får vi nog skjuss ut till vi och sen är vi där i kväll sen åker jag och emilia och jonas hem till mig och sover.
Nu ligger jag i sängen och ser på tv, hopppas det blir finväder idag
Kram på er, hööörsss! / Moa Lindström

ca 2 år gammal bild på mig & emilia , naw.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback