Dagens rid pass helt så himmlans bra!

Idag den 2011-11-04 så gick det så himmlans toppenbra!
Jag fixade honom och klippte halva mannen så nu har han kort kort kort! snyggt!
det måste bara tunnas ut men det får mamma hjälpa mig med.
Ja, när jag var klar skritta jag upp till paddoken i tio minuter som vanligt och sen så korta jag upp tyglarna och han var så otroligt mjuk & stadig, så så man bara ler när man slipper sitta och hålla..
Han var ganska seg från början men sedan börja jag trava efter jag ridit skritt en långstund , flyttade lite och träna halt och bak o.s.v lite lydnad så där.. gick hur bra som helst sen!
I traven sen gick han super fint, riktigt dröm ponny var han idag och rida.
Jag träna väldigt mycket på minska & förstora volt och sedan la jag i att göra skrittsteg i mellan och sedan trav, sen gjorde han skit fina galoppfattningar nog dom finaste han gjort! jätte rund och mjuk galopp idag, jag är skit nöjd med dagens pass , sen trava jag av och hoppa av och gick hem med han, sen släppte jag ut han och packa lite tog in det röda shabracket som jag kör på i morgon!
Nä nu laddar vi tills i morgon, jag är nöjd om det går bättre på framhoppningen den här gången och att den skulle vara rena drömmen om vi gick nolla..
Nu är jag ny duschad och ska till pappa runt 5 tiden och fixa mig lite sen ska jag ut till wii och vara på gården och träffa vännerna, blir roligt det.
Jag kommer komma hem runt halv 12 då går jag och lägger mig på äng gång.
Men nu är det bara att peppa, efter som jag inte känner nå tävlings sug den här gången, men lä ju bli i morgon när närverna kommer!
jamen kram och puss och ha en fortsatt kung dag / Moa lindström!
Legolas & Jag i sommars på en tävling.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback