22:43

Sent inlägg med aldrig försent.
I morse tog jag 07.25 bussen från norra in till där tog jag/klasskompisarna en buss 08.04 till stan för se på bio.
Vi såg : I rymden finns inga känslor , amen den hade ju jag sett 2 ggr innan så det var tråkigt.
Sen åkte vi tillbaka till skolan och sedan slutatde vi 15.10 som vanligt då gick jag ner till pappa och sen var jag med Jonas i kanske 20 minuter sen skjussa han mig till pappa & då gick jag till pappa oh åt mat och plugga lite sen gick jag till frisören och klippte mig, jag blev riktigt nöjd. nu är det kortare en axelhöjd nästan , men icke slitet!
Efter klippningen gick jag upp till gården där emmy & lina var så då prata jag med dom lite sen kom Jonas så då var jag med han och dom andra, sen kom mamma vid halv 8 och hämta mig + lillebror efter som hanstränings slutade då..
Sen när jag kom en åt ja mat, duschade, och har suttit och pluggat ganska mkt sen blev klockan så mkt så då hann jag inte rida IDAG heller, jävla slarvo jag är.. skulle behöva medryttare, men nej tack det vill jag inte.

Men i morgon tror jag jag hinner med och rida och på fredag sen träning för Monia på lördag morron sen söndag hinner jag ju också på..

Men nu måste jag sova, vi hörs i morgon små änglar, + att jag lägger in en bild på håret i morgon, hann inte nu ..
puss & kram hela dan ,
/ Moa Lindström

legolas min lilla prins!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback