16:55

Killen tog upp sin tändare och sa: Jag tänder på dig snygging!
Tjejen blåste ut lågan och sa: Känn dig blåst


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej! Idag har jag mest suttit och latat mig framför tv & datan, mamma köpte ipren förut/imorse till mig så då kännde jag knappt av (onda i ryggen) efter en kvart, otroligt skönt. Jag gick ut till Legolas och tränade honom förut också, borsta och goa med honom sen så på med alla rengn saker och varma kläder så tränade ja honom i kanske en halvtimme, vi red bara ut i dag , lite trav och skritt , i galoppen blir han lätt stressad så galopperade lite, men annars gick det bra.. !:)
Vädret var ju sämst idag , regn .. åh snön kommer ju smäla bort och det kommer bli is, blä!

Har inte mer och säga, vi hörs i morgon bitti, kramisar / Moa


hälsning mot domarn, lite söt bild!



idag : 29 november tvåtusenelva

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback