00.03 2011-11-26

hej!
Klev upp runt halv 8 i morse sen skolan och fick även veta engelskaprovet som gick åt h-vete F där, men franska läxhöret fick jag 28/28 på gloserna (dutti jag är där iaf) ..
Hade matte prov & jag hoooooooppas på godkänt, skulle dö av lycka då, sen hade vi även ((litet prov)) på kemi.
Idag efter skolan åkte mamma och jag och köpte ett par nya skor te mig, tackis!
Sen åkte vi hem och då åt jag lite mat och sen ut till Legolas & då tränade jag han i kanske 40 minuter, galoppen känndes inte bra idag tyvär, han var spänd och trippig och bytte galopp och hade sig, äs skit samma.
Ska snart gå & sova ska upp om ca 6 timmar, så oohh.
Efter jag fixade legolas så gick jag in & duscha sen kom Jonas och hämtade mig, gullis han!
Sen åkte vi till vi sen skjussa han hem mig runt halv 12 tiden, kram på han
Men vi hörs grääbs, hejdå! :)
/ Moa


PEPPA IN FÖR I MORGON!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback