Lys , Lys som den stjärna du är ♥


Hejsan!
Igår kväll var jag med Jonas sen hämta gick vi på pizzan tillsammans med Tobbe
Sen åkte vi runt sen åkte vi och hämta Linus sen åkte jag till Stina sen hämta
Jonas oss där sen åkte vi på gårrn sen till vi sen åkte jag Linus Stina Tobbe
och Jonas till Birsta och va där och åt på donken och åkte runt lite

Minnen för livet, hua vad vi skrattade!
'Sen kom vi hem till Stina runt halv 1 jag och Stina & vid halv 2 somnade vi.
Idag vaknade vi runt kvart över 11 och nu sitter vi tare lungt, sen ska jag
hem och ut och gå med Legolas och pyssla om honom i en timme, underlaget är lika halt, jävla skit.
Ikväll ska jag kanske vara med Stina k elr så ska jag vara med Jonas och då åker kanske vi 3 till Birsta ikvl.
Amen gud vad jag vill att Lowri ska komma nu, as pepp!♥

Hejdå! / moa lindström



just nu ;





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback