Igår gick vi omkull..

Jag och Legolas skulle träna i våran paddock igår kväll..
Iförrgår så red vi dressyr pass också, man han var inte fin alls stel & konstig..
Men igår gick han mycket bättre men sen på slutet gick vi omkull i ett hörn när vi galopperade, då ramla han ner på backen och jag låg under och ont gjorde det!
Han sprang iväg men jag ställde mig på äng gång upp och gick efter han, han hade tydligen ställt sig vid hagarna brevid kompisarna , förstod ju jag också..

Sen tog jag han och gick med honom uppe på vägen, sen borsta jag om han och myste med honom, men han vart inte halt elr nått sånt,bra!

Idag har jag bara borsta och pyssla om han en kvart kanske♥

/ Moa Lindström

Sedan hörde jag att Emilia också hade gått omkull med Jazzi, hur lyckas vi?

22/12-2011

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback