Hej.jag.har.inget.annat.för.mig.

STEG 1

Namn: Moa Lindström
Födelseplats: BB
Bor: Alnö.
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Mörk-Brun
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: Höger

 

STEG 2

Skor som du bar idag: Högklackat
Dina svagheter: Inte bra självförtroende i skolan
Rädsla: Vara själv,Mörker,Småkryp,Min egna skugga


STEG 3

Första tanke när du vaknar: Fan, skola..

Innan du somnar: Nä inte så mycket

 

STEG 4

Pepsi eller Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: Donken!
Adidas eller Nike: Adidas

Lipton Ice Tea eller Nestea: ?
Choklad eller vanilj: Choklad


STEG 5

Svär du? ja, väldigt ofta
Sjunger du? För mig själv ja
Duschar du varje dag? Om jag tränat ja, annars var annan 
Är idol din smak? asså va då Idol, pogramet eller?
Gillar du skolan? Den är himmlans jobbig nu, men igentligen vad skulle man annars gjort på dagarna?
Tror du på dig själv? Beropå

 

STEG 6

Har du under den senaste månaden..


Druckit alkohol? Nej
Rökt? Nej
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli? hah, nej?
Ätit sushi? Usch, aldrig.
Stått på scen? Nop
Skejtat? Inte de heller
Bakat? Jaa 
Stulit något? Nej
Ljugit? Inte vad ja kan komma på
Rakat benen? ja hah
Kysst någon? Ja
Kramat någon? ja

 

STEG 7

Har du någonsin..

Blivit kallad hora? Minns inte det iaf
Busringt någon? ja, inte bara en gg
Gjort något som du ångrade? Ja!
Fått IG i nått ämne eller på något prov? Aha..
Kastat en sten på nån ruta? nej.


STEG 8

I framtiden..


Namn på barn? Men det kan man ju inte veta nu!?

Hur vill du dö? Dör nog där jag Dör
Vad vill du bli när du blir gammal? En glad Tant!


STEG 9


Antal människor du skulle ge ditt liv för? Hm, vet inte..
Antal CD-skivor du äger? Vet ej
Antal piercings? öronen
Antal tatueringar? inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen? 2 kanske

 

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Det få jag se då!:)
Vad ska du göra i vinter? Jag vet inte, frysa 
När tar du studenten? om 4 år ( hoppas ja )
Vad gör du efter gymnasiet? leta jobb
Vad vill du helst jobba som? Ingen aning alls!
Vad händer till helgen ? Fredag : Åka te Emila sova hos henne Lördag: Åker vi till mig och sover Söndag : Vara med emilia, gå på hokey med dadi!
Vad vill du helst göra just nu? Vara utomlands!

 

 

 

 

 

 

 

inget att säja, idag har jag bara vare i skolan sen bussen hem sen pluggat sen vare med Jonis, hare, häjj!

 

/ MOA


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback