Hej just nu sitter jag i emilias hus!

Hejsan på er!


Igår kväll var jag med Emilia & Jonas vi var lite över allt, gårrn & vi och så.
Sen gick åkte vi hem till mig och sov.

Idag åkte jag och Emilia till färsta vid kvart i 1 typ, det var typ (julshow) som det bruka vara alla år/jular.

Plus att SundsvallsFältrittKlubb firade 45 år jubeleum så Grattis klubben!


Sen efter det skjussa Emilias snälla mamma Asta oss till Birsta så vi skulle ta Njurunda bussen till Njurunda sendan, vi ställde oss på bussh. och fick vänta 3 minuter, mycket, nje!

Sen när vi kom till Njurunda runt halv 5 typ så vänta vi på nästa buss vi skulle på, men det kom aldrig nån så vi vänta enu på en buss och enu och enu.. efter 1 och en halv timme så frös vi så otroligt mycket och det började bli himmla drygt.

Vi hade ingen skjuss hem
, men sen efter 2 on halv timme så fick vi skjuss av våran kompis pappa och hon för dom hade vart i i stallet hennes ponny stod så tack så mycket!


Nu har vi bara ätit en massa godis och fotograferat lite och lyssna på musik!


bilderkommerkomma, .


/ Moa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback