Hårt i backen.. :(

Idag har jag skrittat Jazzi, barbacka i paddocken.
Skulle ju ha velat gjort ett ordentligt dressyrpass, men det är så hårt i backen :s
Nu snöar det iallafall, och det ska kanske snöa på fredag också..så hoppas man kan börja rida i paddocken snart :D

lite planerat..imorgon ska jag träna Jazzi på nrf, i ridhuset. Dressyr, och Millan ska skos, och sen ska jag skritta henne lite.
Och på fredag blir det lite stressigt, ska först gå i skolan, sen hem och fort till nrf och rida millan ett dressyrpass för Inger, sen hem och byta om och göra mig iårdning, sen in till kvissle och ta buss mot stan. från stan tar jag nån buss som går till alnö, sen är jag med moa :)
Sen på lördag ska vi kolla p luciafirandet på färsta :D
och sen åker vi hem till mig och sover här lördag till söndag :))


// trött Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback