Fredagkväll.

I fredags natt sov jag hos Stina K och vi blev hämtade från vi typ runt tolv-halv ett, på kvällen var vi ute i vi , när vi kom hem så såg vi på tv och tog oss lite fika sen gick vi och sov, sen vakna vi runt tolv-halv ett nästa dag och då åkte jag med stina som skulle på dansuppvisning runt 5 tiden då dom släppte av mig inne i vi så då gick ja upp till pappa och färgade bl. håret mörkare brunt, blev helt okej!
Igår kväll/Lördags var jag mest med Jonas, vi var mest inne i vi och sedan runt åtta åkte jag och lina och han i hans bil in till Birsta tillsammans med ida,joel,matilda,simon,linus,stina och sen kom affe, några skulle äta på Max så då henka vi alla på och sen åkte vi tillb. till Ön. Sen runt tolv tiden åkte jag och jonas hem till mig och gick och la oss på dirren för båda var så himmlans trött, i dag vakna vi runt tio tiden och sen vid halv 1 åkte jonas och jag till vi och mötte Emmy & Sanna så då släppte jonas av mig så vi tjejor gick till Emmy och såg film, sen gick vi till Pizzan och åt, sen kom jonas och hämta mig och sen runt 5 åkte vi hem till mig och såg lite på tv , sen skulle han hem och äta och jag skulle ut och träna Legolas.
Legolas idag/söndag var ganska spänd och tittig i dag, red ut och han gick fint och stadigt i traven sen gick det inte att galoppera, för då började han tressa på och studsa och ha sig, stegra nå ggr och blev spänd, sen lungna han ner sig lite och sen travade vi i stället, sen träna ja honom inte speciellt länge i dag heller, df att underlaget var stenhårt! både ute & i paddoken..
Imorgon är det som sakt ny skol vecka och nya läxor och prov väntar, amen nu ska jag äta lite, puss hej!
En kanon helg med mys folket♥


/ Moa Lindström
























en bildbomb med massa minnen från 2011!♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback