Det går bara framåt!

Idag busade jag med Lillen och Lowri i hagen och Lowri har det blivit så stor skillnad bara på dom här 4 dagarna, första dagen stod hon bara i ett hörn och skaka och blev rädd för det minsta lilla ljud, man fick inte ta på henne mer en baken när hon stod i hörnet och hoppa till om man sträckte fram handen..
Men idag när jag busade med Hon i hagen tyckte hon det var jätte roligt!
Jag sa " akta nu kommer jag och ta dig! " då sprang hon i väg och så satt jag mig ner på huk och med lite godis och så kom hon fram varige gång och så fick hon lite godis åt gången så sen sprang jag iväg då sprang hon efter och så fick hon godis, lillen tycker att det leken är hur rolig som helst så när han springer springer hon när han stanna stanna hon och lyder allt lillen gör och säger till henne, så himmla bra att han är "bossen" så hon inte får lära sig att bestämma, lillen är ju som sakt 19 men beter sig som en 4 åring på sättet! lillbusen.
Åh det är så roligt när det går framåt!
Nu ska jag äta lite mat och sen duscha sen packa sen ska jag till Sanna och sova, puss hej!
/ moa

25/12-2011



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback