Bilder på Lowri

Här kommer lite bilder på lowri från i går när hon fick komma ut!
Eftersom man inte få ta i henne en elr det börja bli mycket bättre nu, så ha vi gjort en (gång) så man öppnar så går hon ut till hagen själv från boxen och in lika så, men i morse när mamma och jag skulle släppa ut hon och lillen så gick jag brevid Lowri och hon följde mig som en hund, bakom mig hela vägen till hagen och lungt och fint, åh vad glad jag blir, och idag kom hon fram till box dörren så jag kunnde ge henne en morot, puss på hennes go mule!
släng in en komentar nu gays! 25/12-2011
hon har steget i sig minsan!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Här hennes morfar  ( inte illa va? ) :
hennes pappa :
/ Moa♥

Kommentarer
Elina

Vad heter hennes morfar? :)



Blogg: http://toppryttare.nu
2012-01-02 @ 13:10:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback