2 dagars dressyr träning!

I natt sov min lilla prickmule över på hemma klubben SFRK för att Ottilia & jag skulle träna båda dagarna ..

Igår gick det inte så bra alls han var spänd, stel och det känndes inte bra, ibl. känndes det bra, men mest inte..

Idag gick det dubbel så bra, han var mer avslappnad och fin, lite mjukare med stark som fan i ena sidan..Men vi hoppade litet hinder på slutet också, han tyckte det var super roligt, och blev väldigt stark och het efter hindret, men det gick bra & han hoppade fina språng vi hoppade bara 50-60 cm men vi ha ju inte hoppat på kanske 2-3 veckor elr mer..


Nä men ikväll tro jag jag ska vara med Sanna och se filmer och så, i morgon ska vi på Birsta och shoppa lite, :)


ha det bra / moa


28/12-2011


tävling sedan i sommars.

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback