2 dagar till min Pärla kommer & 4 dagar till julafton!

Hej där!

Jo, nu snart kommer min lilla efter längtade lilla Pärla♥, kommer bli så roligt!
Hon har ju aldrig haft täcke på sig elr nått sånt där, så ska bli så roligt att
få lära henne allt själv! men vi får ju se hur det går.

Nu sitter jag framför tv och kolla lite och datan har jag i knät, men på Torsdag kommer ju Lowri så jag tror att efter hon kommit och landat lite ska vi åka och köpa lite Julklappar .. Känns som det börjar bli på tiden..
Men på Fredag ska vi nog gå mest, amen jag vet inte riktigt en..

Idag slutade jag klockan
12 redan, efter det var jag med Sanna och Jonas och sen
skjussa han hem oss efter nån timme hem till henne, sen ha inte så mycket hänt..
:)


Hejdå goa ni som läser! :)♥ / moa


Alnöbron till Ön där jag bo får stå för bilden



Idag : 2011-12-20


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback