17:39

Hej på er!

Idag började jag 9.10 som vanligt & slutatde 15.10
idag gjorde jag även resterna i Kemin & läxan i den på lektionen med Amanda, slipper man tänka på det!

Imorgon börjar jag 9.30 i stället för 8.10 därför vi inte kommer ha någon idrott i morgon, åh skönt!
Inatt sover jag hos pappa så då kan jag ju ställa klockan på 8!

Iveckan har vi/jag :

Engelska läxa ( massa text vi ska återberätta i grupp på fredag på engelska, jag kommer ju dö)
Franska läxa som vanligt
Biologi läxa tills torsdag
Svenska läxa/läsa
Jobba till planingingen i matten

Jag klarade Svenska provet vi hade förra veckan och så hade vi ju Musik prov  som vi får tillb. nu på torsdag.

Legolas får vila i dag eftersom jag är hos pappa, ska snart kolla på läxan sen ska jag antligen ut i vi eller vara hemma själv tills pappa & leon kommer hem från träningen , men vi hörs everybody, hejdå! :)♥


NYA designen :






/ Mois.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback