12 dagar till Julafton!

Tjeixen hurrini!


Idag hade vi sovmårron som vanligt till 9.10 och Jonas hämta mig runt kvart i, lillgubben :)
Sen slutade jag 15.10 och då skjussade Jonas ner mig till bussen, åkte hem och åt sen
gick jag ut till Legolas och fixa han och idag red jag även med Ottilia & Semlis, gullisarna!
Gick jättebra, Legolas har fått vila jätte många dagar men det behövs ibland det också, smälta allt ..

Sen fixa vi klart allt i stallet & tog in dom och sen gick jag in och satt mig vid datan, sen efter
kanske en halvtimme hämtade Jonas mig..igen.. haha, och då åkte vi och hämta upp Tobbe sen
åkte vi bara runt i vi,släda, och lite över allt sen skjussa vi hem Tobbe eller Jonas då och sen va
jag med Jonas en stund till, sen skjussade han hem mig och då gick jag upp & läste lite sv
och kollade matten lite, omprov i morgon.. det är så jävla viktigt omprov, måste klara det, annars få jag f/ig i det ämnet.

Men vi har även sovmårron till 9.10 i morgon också för att det är Lucia som högstadie ska ha, så det är df, vi missar, bra.

Jag & min gammla Bponny


/ Moa


22:59
2011-12-12

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback