10 dagar kvar till Jul!

Hejsan. jo som sakt så nämde jag igår att vi ska köpa en till Ponny!

Ponnyns namn är : "Lowri" och är nuvarande 2 år elr 3 på nyår.
Hon är en WelshCob och är fux med stor bläs och ljus mann & svans (lovely)
Kommer bli D-ponny och hon ska veterinärbesiktas på fredag så hoppas hon går igenom den ren!
kommer hon isf nästa vecka, gud vad det ska bli roligt, himmlans glad jag är!

Fina Lowris!♥

Här är en film på hur hon ser ut nu men kolla vilket steg hon har ! :

Busgumman!



Jag hoppas hon går igenom, och jag är redo för en ny utmaning!

/ Moa Lindström


2011-12-14

Kommentarer
Sanna Hällström

Men gud Moa vilken fin liten ponny du hittat!!!

Underbara gångarter ju!!!! :D<3



2011-12-15 @ 10:47:09
Ottilia

Fasens vilken snygg:D as kul!!:DD



2011-12-15 @ 20:13:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback